De moeder

Mok bedrukken bij studentendrukwerk – review

De 3e zondag van juni is het vaderdag. Misschien maakt jou kind wel wat leuks op de opvang of op school. Maar een persoonlijk cadeautje erbij geven vind ik ook altijd leuk. Voor studentendrukwerk mocht ik een mok bedrukken en daar een review over schrijven. Daarom bestelde ik alvast een vaderdag cadeautje voor mijn man.

Mok bedrukken en andere persoonlijke artikelen

Studentendrukwerk.nl is een online copyshop voor studenten en niet-studenten, waar je verslagen en scripties kunt laten drukken. Maar je kunt er ook terecht voor persoonlijk artikelen, zoals wanddecoratie, schoolartikelen, kaarten en cadeaus.

Je kunt de mok bedrukken met een foto, maar ook met een logo van bijvoorbeeld je bedrijf en ik een grotere oplage bestellen. Ik koos voor een foto van mijn kinderen en aan mijn man te geven voor vaderdag.

Mijn ervaring

Op de website van studentendrukwerk ging ik aan de slag. Via mok bedrukken kun je eenvoudig je mok samenstellen. Je kunt kiezen voor een gewone mok of een magische mok, waarbij je ontwerp pas tevoorschijn komt als de mok warm wordt. Je kunt je product online zelf ontwerpen, maar je kan ook een pdf bestand invoegen, bij deze functie moet je wel eerst betalen.

Software mok bedrukken studentendrukwerk



Ik koos voor zelf ontwerpen en voor de gewone mok met foto. Ik liet mijn mok bedrukken met 1 grote foto van mijn kinderen. Maar je kan ook meerdere foto’s als een soort van collage op de mok zetten. Er zijn verschillende opties om je mok en foto aan te kleden, denk aan cliparts, vormen en je kunt zelf een QR code op je mok zetten. Ook kun je een achtergrondkleur kiezen of een foto als achtergrond gebruiken.
Omdat ik mijn mok voor vaderdag cadeau geef, zette ik een tekst onder de foto versierde de mok met verschillende cliparts.

De levering en de mok

Toen ik de mok wilde bestellen, kreeg ik helaas niet te zien hoe mijn ontwerp er uiteindelijk op de mok uit zou komen te zien. Dat was nog wel even een verassing dus.
Ik bestelde de mok op vrijdag, er stond bij dat die woensdag geleverd zou worden. De postbezorger liet een dagje langer op zich wachten, maar dat lag niet aan studentendrukwerk, ik kreeg dinsdag een mail dat ze de mok hadden verzonden. De mok zat in een goed en stevig ingepakt in een kartonnen doosje.
De mok ziet er mooi uit, de foto is scherp en de kleur die ik gekozen heb als achtergrond is mooi helder. Precies hoe ik het in mijn hoofd had. Ik ben erg tevreden. Nu hopen dan mijn man er lekker koffie uit kan drinken!

Ik ben benieuwd, ga jij binnenkort ook een mok bedrukken om cadeau te geven aan iemand? Of misschien wel voor jezelf. Laat een reactie achter onder deze blog.

Deze blog is tot stand gekomen door middel van een samenwerking met Studentendrukwerk.nl


Blijf op de hoogte van mijn laatste blogs en andere leuke berichten via mamajezzblog op Instagram of Facebook.

4 gedachten over “Mok bedrukken bij studentendrukwerk – review

Plaats een reactie